lördag 24 maj 2008

Om fem saker jag kan bli blind efter jag har sett

Här följs listan upp, med nästa sinne kroppen innehar - synen. Alltså, fem saker jag kan bli blind direkt efter att jag har sett:

5) Frihetsgudinnan. Ja... En fransk brud i New Yorks inlopp, iklädd toga och sandaler! Undrar om hon goes commando under togan? Det ingår för övrigt att få kolla upp innan jag blir blind!

4) Scarlett Johansen. Jo, tyvärr... Så fattig är jag att jag inkluderar en kändis på listan. Men hon är ju ursnygg!

3) Den tusenåriga eken som står utanför Strängbetong utanför Veddige. Gud vad jag älskar träd!

2) En jedi. Hade dom varit verkliga hade jag varit nöjd efter att ha sett en, good bye eye-sight!

1) Mig själv. Den här är lite osäker, men så som jag resonerar nu hade det varit trevligt att se sig själv en sista gång innan man blir blind.

Bubblare) Kajsa såklart! Då hade jag haft något riktigt trevligt på hornhinnan innan den avvecklades till förmån för totalt jävla mörker.

Återigen, ingen egentligt ordning, bara kul att lista med siffror. Ergo, kategorisera är rooooligt!

*ser upptagen ut*

Inga kommentarer: