torsdag 1 maj 2008

Om att ha andra saker att göra

Jag har slarvat. Ganska mycket. Jag har inte orkat/haft lust/haft tid och andra dåliga, men fullt godtagliga, ursäkter.

Vad har hänt sedan sist då?

Jag har varit hemma i El Swedeno.
Jag har genomfört min undersökning till uppsatsen.
Jag har varit på kolloträff.
Jag har badat bastu.

Ungefär så skoj har jag haft det...

Åkte hem till Sverige med syster, kom tillbaka med en Pontus.

Nej, ingen lust nu heller verkar det som... Ska snart ha lektion o allt!

Skönt att se ljuset i slutet på tunneln iallafall.

Kräms!

3 kommentarer:

Siquidem sa...

Har din syster bytt kön eller återvände du med en killkompis? Nej, det var inte roligt... :)

Andreas sa...

Haha, jo det var faktiskt lite kul. Jag kom på mig själv med att sitta och hånle åt din kommentar så...

Aänna sa...

det lät lite som jag bytt kön faktiskt, det va dumt skrivet :P haha.